Dupa nastere, din nou in forma !!!

Dupa nastere

Alimentatia mamei, atat inainte, cat si dupa nastere, cere mare grija si aceasta deoarece de multe ori tanara mama se poate lasa influentata, pe tema mancarii, de ideea ca hraneste inca un om. Ar trebui sa stim ca alimentatia mamei influenteaza atat variatiile din greutatea ei, cat si sanatatea viitoare a copilului.

Adevarul este ca, pentru regasirea formei mamei dupa nastere fara tulburarea sanatatii sale, este necesara o dieta echilibrata, bogata in vitamine si minerale. Mai concret, o alimentatie corecta bazata pe calciu, magneziu, proteine, lipide, fier si carbohidrati fara excese in ceea ce priveste cantitatea si punand accent pe calitate va ajuta la aprovizionarea cu elementele necesare pentru aceasta perioada. Sa nu uitam ca un component necesar pentru o buna sanatate a tinerei mame este apa. Zilnic, va trebui sa consumati minim opt pahare cu apa, deoarece aceasta va va ajuta la eliminarea toxinelor. Astfel, va veti pastra silueta si veti fi intotdeauna in forma.

Ce este important de stiut este ca pe langa pierderea kilogramelor in plus trebuie sa va ingrijiti si de pastrarea unei greutati ideale in raport cu inaltimea corpului dumneavoastra. Este intr-adevar foarte descurajator, dupa o incercare initiala, sa va reintoarceti acolo de unde ati pornit pentru ca nu ati reusit sa pastrati greutatea ideala a corpului dumneavoastra.

Ar fi bine, deci, inainte de a incepe o cura de slabire, sa fiti pregatite moral. Aceasta pregatire va va permite sa constientizati mai bine unele aspecte esentiale si va va ajuta sa fundamentati noul stil de viata pe care il veti urma.

Totodata va va proteja de eventualele esecuri si dezamagiri. Inainte de toate, va trebui sa stiti ca orice incercare de a pierde kilograme porneste de la nivel mental. A pierde kilogramele in plus, este ceva util, care va va face sa simtiti o incredere in sine crescuta, sa aveti un aspect mai placut. In plus, a putea purta hainele dorite, fara ca greutatea sa reprezinte vreo problema, a urca scarile fara sa obositi, a va ocupa de hobby-ul sau de lucrarile dumneavoastra fara dificultate sau a avea un look mai elegant pentru prietenii si familia dumneavoastra sunt factori interni puternici, care va vor ajuta in incercarea de a scadea in greutate!

Unu, doi, start!

Alimentatia corecta trebuie combinata si cu exercitii fizice zilnice, care contribuie la o stare psihica si somatica buna, la imbunatatirea circulatiei sangelui, la redobandirea greutatii dorite, la combaterea celulitei si la refacerea pielii.

Momentul potrivit pentru ca mama sa inceapa exercitiile, depinde de starea ei fizica, asupra careia se pronunta medicul. Initial, exercitiile trebuie sa fie usoare, deoarece muschii si ligamentele sunt slabite. Cu timpul, vor creste intensitatea si frecventa exercitiilor. In program sunt cuprinse si exercitii pentru muschii abdominali, flexiuni usoare si fandari, exercitii pentru muschii bazinului si ai picioarelor care au suportat greutatea pentru o perioada indelungata. Mama care alapteaza va amana exercitiile pentru sani dupa perioada alaptatului. Mersul rapid, inotul, bicicleta, sporturile placute ajuta mama sa revina la starea ei fizica anterioara.

Nu ignorati, dar nici nu va ingrijorati prea mult de silueta si frumusetea dumneavoastra. De obicei, e necesar sa treaca aceeasi perioada de timp care s-a scurs pentru a aduce pe lume copilul dumneavoastra, cu toate schimbarile psihice si somatice care decurg din aceasta, pentru a va recapata silueta pierduta…Cu rabdare si liniste, veti atinge cele mai bune rezultate!!!

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *