Ce sport te ajuta sa slabesti mai repede?

sport pentru slabitNu cred ca mai este un secret pentru nimeni ca cine vrea sa slabeasca in mod sanatos, pe langa orice dieta sau pastila minune trebuie sa faca si sport.  Iar cum a venit vara nu prea mai ai nici o scuza sa fii sedentara. Dar cum fiecare femeie are propriul metabolism, la fel un anumit sport poate fi mai eficient pentru tine sa dai jos kilogramele suplimentare.

Alergarea

Alergarea este un sport la indemana oricui, poti alerga intr-un parc din apropiere, dar si pe marginea unui drum, fiind si un sport ce presupune o activitate cardio intensa, care arde aproximativ 400 de calorii pe ora. Alergarea este si un antrenament de tonifiere usora pentru muschii picioarelor, coapselor şi ai abdomenului (si iti place sa te mandresti cu ele), dezavantajul fiind ca nu prea solicita bratele, asa ca trebuie sa combini la sfarsit cu un set de flotari pentru a fi un antrenament complet. Un dezavantaj ar fi acela ca alergarea pe asfalt supune articulatiile picioarelor unui stres mai pronuntat, mai ales dacă daca greutatea ta este mai mare decat cea optima. Ideal ar fi sa alergi pe iarba, si sa ai incaltaminte de calitate care sa amortizeze trepidatiile.

Exercitii aerobe sau anaerobe?

Exercitiile aerobe sau cardio sunt acele exercitii care cresc pulsul si te fac să respiri cu greutate, de exemplu alergatul, mersul cu bicicletă, innotul, etc. Exercitiile cardio sunt cele mai eficiente pentru arderea grăsimilor,  grăsimea fiind un depozit de energie ce trebuie consumat.

Exerciţiile anaerobe sau „de forţă”, „de tonifiere” sunt cele care nu iti accelereaza pulsul, in schimb solicita musculatara, pentru acest tip de exercitii se folosesc fie gantere, fie greutatea propriului corp. Acest tip de exercitii ajuta la tonifierea si dezvoltarea muschiului care este solicitat, dar nu ard grasimea in mod direct.

Inotul

Datorita faptului ca nu sunt multi cei ce au acces la o piscina zilnic, inotul nu e foarte practic, si totusi inotul este sportul ideal pentru cine doreste sa slabeasca. In timpul inotului sunt solicitati toti muschii si in acelasi timp creste pulsul. Într-o oră de inot in piscina poti sa arzi foarte usor 500 de calorii, avand si avantajul ca nu-ţi sunt solicitate articulatiile, riscul de accidentari fiind minim.

Plimbarea cu bicicleta

Find un sport care imbină utilul cu placutul, din nefericire nu consuma foarte multe calorii. Daca vrei sa arzi peste 400 de calorii intr-o ora, trebuie să pedalezi cu peste 30 de kilometri pe oră, sau sa pedalezi la deal. Cand mergi cu bicicleta, coapsele sunt intens solicitate, si daca doresti ca tocmai acestea sa scape de kilograme si sa se tonifieze, poate mersul cu bicicleta poate fi solutia ideeala, si toata lumea stie ca biciclistii au cele mai frumoase picioare. Un alt avantaj al mersului cu bicicleta este ca nu solicita articulatiile, deci nu vei avea probleme cu dureri de genunchi sau glezne.

Exercitiile de tonifiere

Pentru tonifiere poti face la sala diferite exercitii in care se folosesc aparatele si greutatile pe care le ai la dispoziţie, dar de asemenea le poti face acasă, folosind doar greutatea propriului corp – flotari, abdomene, fandari, genuflexiuni sau sa iti cumperi un set de greutati. Acest tip de exercitii nu ard grasimea în mod direct, insa contribuie la dezvoltarea muschilor, iar muschii bine dezvoltati ard mai multe calorii chiar si in stare de repaos.

Aerobic, Tae-bo, Zumba

Plăcute şi relativ uşoare sau grele, aceste activitati ce se desfasoara in general intr-o sala alatarui de un antrenar te pot ajuta sa arzi până la 700 de calorii intr-o ora. Un antrenor bun poate sa iti realizeze un program de exercitii care sa includă si cardio, dar si miscari de tonifiere, avand in grija in acelasi timp ca gleznele si genunchii să nu fie suprasolicitate.

Publicat de Ana Daniela la data de in categoriile: Life Style

Comenteaza si tu

Nume (obligatoriu):
Email:
Website (optional)
Comentariul tau

Iti recomandam sa citesti si:

Copyright © Mamicamea.ro. Toate drepturile rezervate.