5 sfaturi vitale pentru dieta unui alergator

O dieta buna si o nutritie adecvata nu sunt doar esentiale in modul in care un alergator isi desfasoara activitatea, acestea determina de asemenea cum lucreaza si gandeste o persoana in timpul unei curse. O dieta joaca un rol important in stilul de viata al unui alergator, profesionist sau nu.

Carbohidratii, proteinele, vitaminele, mineralele sunt de asemenea importante in echilibrarea dietei unui alergator. Carbohidratii sunt o sursa esentiala de energie. Proteinele ajuta la refacerea tesuturilor lezate in timpul unei alergari in timp ce vitamenele si mineralele revitalizeaza celulele si oasele pentru a pastra sanatatea unei persoane. Aceste fiind luate in consideratie, iata aici cateva aspecte si sugestii care va vor face corpul sa constientizeze nutrientii de care are nevoie.

    1. Nu uitati importanta „mancarii autentice”

Dieta unui alergatorMancarea autentica sunt alimente usor digerabile precum fructe, cereale integrale, care sunt bogate in vitamine si minerale. Unii alergatori se baseaza pe batoane cu energie si alte alimente procesate si uita cateodata cat de important este sa mananci fructe, fasole si alune care sunt cu adevarat sanatoase pentru corp. Mancarea autentica sunt in mod evident esentiale dietei unui alergator in orice moment al zilei.

    2. Mancati fructe si legume in fiecare zi

Acestea au mai putine calorii si zahar dar sunt bogate in nutrienti. Cantitatea recomandata este de doua portii ca parte a meselor zilnice. Amestecati legume cu oua fierte pentru mic dejun sau serviti o salata verde la pranz. Legumele pot fi de asemenea servite ca garnitura la cina, impreuna cu peste sau pui. Este vorba de amestec si asezonare cu scopul de a va satisface si de asemenea de maximizarea unei nutritii adecvate.

    3. Reduceti cantitarea de zaharuri

Carbohidratii sunt importanti pentru ca acorda cantitatea de energie necesara oricui. Prea multi insa pot cauza probleme in procesul de slabire. Alegeti alimente cu multe fibre si putini carbohidrati pentru a scadea cantitatea nedorita de zaharuri, ca rezultat al excesului de carbohidrati. Cartofii dulci sunt buni, posibil chiar cea mai buna sursa de carbohidranti la ora actuala.

    4. Consumati produse lactate

Laptele trebuie sa faca de asemenea parte din dieta unui alergator. Laptele de origine animala este preferabil. Acesta este o sursa grozava de calciu si proteine si va poate ajuta sa va recuperati mai repede. Ajuta de asemenea in intarirea sistemului imunitar care va ajuta sa combateti gripe si alte boli banale.

    5. Abateti-va de la dieta din cand in cand

Cine a spus ca trebuie sa fiti perfectionist in legatura cu dietele? Nu trebuie sa tineti strict un plan de dieta tot timpul, cu scopul de a iesi din monotonie. De fapt, va puteti delecta cu inghetata, ciocolata si cartofi prajiti ca o rasplata a urmarii unei diete stricte de alergator in fiecare saptamana. Dar desigur, in functie de cat de mult aveti nevoie de a urma o dieta, trebuie sa va intoarceti la o dieta de alergator strict implementata.

Sunteti ce mancati, iar acest fapt se aplica oricarui alergator, inclusiv dumneavoastra. Dieta unui alergator trebuie sa fie tinuta relativ strict, mai ales daca dumneavoastra ca alergator participati in competitii. Nu va doriti in nici un caz sa va sufocati in mijlocul unei curse sau sa fiti ultimul in anumite competitii. Este nevoie de disciplinare la fiecare masa devreme ce vor exista momente destul de tentante in special cand vedeti platouri cu mancaruri apetisante, dar prin concentrare si dedicare, ar trebui sa fiti capabil sa evitati anumite mancaruri si sa urmati o dieta autostabilita.

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *