5 preparate sănătoase ale bucătăriei coreene

Bucătăria asiatică este una dintre cele mai sănătoase din lume. Cu siguranţă, ai încercat cel puţin o dată un preparat chinezesc, japonez sau coreean şi ai simţit aromele puternice, care se combinau perfect. Pe lângă faptul că mâncărurile sunt foarte gustoase şi uşor de preparat, au şi numeroase beneficii. Astăzi, îţi prezentăm 5 dintre cele mai sănătoase preparate coreene:

  1. Kimchi

Kimchi este probabil cel mai cunoscut preparat coreean. Este făcut din murături fermentate din varză, ardei chilli, usturoi şi ghimbir, dar şi alte ingrediente. Unele dintre cele mai cunoscute beneficii sunt diminuarea colesterolului şi reducerea riscului de cancer. Deoarece este slab în calorii, este recomandat pentru diete, iar chilliul ajută la accelerarea metabolismului.

  1. Doenjang

Doenjangul este o pastă făcută din boabe de soia fermentate. Acizii ajută la reducerea tensiunii şi a colesterolului, dar ajută şi corpul să îşi revină după afecţiunile suferite la inimă şi ficat.

  1. Bibimbap

Bibimbapul este pregătit din carne fără grăsime, orez şi legume, la care se mai poate adăuga ou sau peşte. Chiar dacă prepartul este plin de calorii, ingredientele sale au puţine grăsimi, ceea ce te ajută să te simţi sătul pentru o perioadă mai lungă de timp.

bibimbap din bucataria coreeana

  1. Ceaiurile

Ceaiurile sunt un absolut necesar la preparatele coreene şi în viaţa de zi cu zi. Printre cele mai cunoscute şi consumate se numărăr ceaiul verde, de ace de brad, de ghimbir, gingsen şi fructe uscate. Ceaiul este folosit pentru tratarea răcelilor şi a gripei, cât şi pentru durerile musculare, ca antioxidanţi şi vitamine.

  1. Gocnujang

Gocnujang este o pastă de ardei iute preparată din ardei chilli, orez, boabe de soia  şi sare, care sunt fermentate. Are forte multe proteine şi vitamine, fiind săracă în calorii şi grăsimi. Printre cele mai importante beneficii se numără accelerarea metabolismului, aportul de vitamine B2 şi C, dar ajută şi la prevenirea diferitelor afecţiuni cardiovasculare.

Aceste mâncăruri tradiţionale coreene sunt foarte uşor de pregătit şi sunt foarte sănătoase. Ingredientele se pot procura din magazinele online specializate pe bucătăria asiatică. Încearc[ă-le cu încredere şi vei vedea că se poate mânca sănătos şi gustos în acelaşi timp.

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *