5 greseli frecvente ale incepatorilor in efectuarea exercitiilor Pilates

Cand incepeti exercitiile Pilates, va veti da seama curand ca acestea sunt de fapt foarte usoare. Din cauza ca nu exista multa presiune asupra slabirii subite, a face exercitii Pilates este in mod obisnuit ceva simplu, calmant si relaxant. Cu toate acestea, tineti minte ca rutina de exercitii Pilates necesita miscari si respiratie precise, si din cauza ca echilibrul si trunchiul central sunt tinta principala, fiecare pozitie trebuie efectuata adecvat si aproape perfect, altfel veti obtine cu greu rezultate, si chiar mai rau de atat, va puteti lovi si sa va faceti mai mult rau decat bine.

Cu scopul de a evita astfel de intamplari, asigurati-va ca intelegeti complet toate instructiunile disponibile, si cand aveti vreun dubiu, informati-va. Daca aveti impresia ca faceti ceva gresit sau sunteti nesiguri in legatura cu un exercitiu, intrebati un profesionist.

Cine stie? Se poate sa va executati rutina preferata de exercitii in mod eronat tot timpul. Iata aici cateva greseli frecvente pe care le fac incepatorii de exercitii Pilates.

  1. greseli exercitii pilatesIn timp ce apelati la Pilates cu speranta de a dobandi acel abdomen sexy si ferm, o greseala care este facuta in mod frecvent de multi este aceea de a-si suprasolicita burtile si de a le suge in timpul exercitiilor si antrenamentelor abdominale. Ar trebui sa va lasati burta inafara in timp ce expirati, lucru ce va fi eficient si asupra coloanei.
  2. In legatura cu aceasta respiratie adecvata. In timp ce multi studenti considera ca au o pozitionare corecta, respiratia lor s-ar putea sa nu fie sincronizata cu miscarile care pot avea un rezultat neasteptat, prost, sau nici macar un rezultat.
  3. Alta greseala pe care o fac incepatorii este graba. Spre deosebire de alte programe de fitnes, exercitiile Pilates nu va determina sa va grabiti in a va sculpta. Acestea necesita rabdare si o parcurgere usora si la timp, in timp ce sunteti precisi si insistenti. Incet, dar sigur este ceva la care aspira exercitiile Pilates care, in mod ironic, produc rapid rezultate bune. Tineti minte ca miscarile si exercitiile Pilates necesita pauze care sunt bine definite pentru a va asigura stabilitatea si activarea muschilor. Stricand programul, veti lucra cu alti muschi, si fortandu-va veti diminua eficacitatea exercitiilor.
  4. In timp ce va straduiti sa va mentineti intr-o pozitie corecta, capul dumneavoastra sar putea sa inceapa sa se retraga pentru a va elibera de tensiunea exercitiilor. Capul trebuie tinut intotdeauna drept in timpul exercitiului „O suta” . Evitati sa va uitati pe tavan si de a crea un spatiu larg intre gat si barbie. Acest fapt este important pentru a va intari si forma partea de sus a coloanei.
  5. O alta greseala frecventa este ridicarea umerilor in timpul exercitiilor, s-ar putea sa va remarcati umerii ridicandu-se pentru a se atinge de urechi, iar cand se intampla asta asigurati-va ca ii trageti inapoi. Umerii trebuie sa fie relaxati, altfel va va cauza presiune asupra gatului si zonei de sus a corpul.

Poate ca sunteti destul de vechi in domeniul exercitiilor Pilates sau Yoga , si incercati sa mentineti pozitii modificate si exercitii variate care se concentreaza pe abdomen sau tonifierea picioarelor. In timp ce concentrarea asupra unui anumit grup de muschi este frecventa, a lucra doar o anumita portiune a corpului va poate face sa le neglijati pe celelalte. Amintiti-va, exercitiile Pilates sunt holistice, adica antreneaza intregul corp.