3 recomandari de toamna pentru mentinerea greutatii

1.Mai multe grasimi sanatoase.

Toamnamentinerea greutatii toamna consumam ceva mai putine vegetale, dar in dieta zilnica poti include mai multe grasimi, dar nu de oricare ci din cele sanatoase, le recomandam pe acestea deoarece dau un aport suplimentar energie organismului. O idee este sa consumi mai mult peste – somon sau hering (bogat in Omega 3), si pentru prepararea mancarilor alege uleiuri vegetale de calitate superioara.

2. Consuma mai des mere

Pe langa faptul ca sunt fructe specifice toamnei, nutritionistii recomanda consumul zilnic de mere, si datorita continutului de antioxidanti, a proprietatilor lor anti-inflamatorii, pentru ca ajuta digestia si combat alergiile. Pentru ca il poti lua cu tine in poseta, marul este ideal pentru gustari rapide, si chiar le poti prepara in numeroase feluri, le poti include in diferite retete.

3.Mancarea calda este sanatoasa

Un regim de viata sanatos, presupun ca zilnic sa servesti o supa calda de legume, aceasta ajutand si la mentinerea siluetei. Orez cu legume, o tocanite delicioase si chiar fructe de sezon taiate marunt si incalzite in putina miere, ca desert. Bauturile calde te pot ajuta si ele: ceai, lapte sau cacao cu lapte, dar fara cafea.

Comments (1)
  1. addicted 4 octombrie 2012

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. CĆ¢mpurile obligatorii sunt marcate cu *